مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 18:072022-01-21اقتصادي

تخصیص 22 میلیارد تومان برای پروژه های شهرستان شاهین شهر و میمه


مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 22 میلیارد تومان برای پروژه های بخش کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان شاهین شهر و میمه تخصیص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار داشت: این سفر چهار مصوبه داشت که امیدواریم هر چه زودتر محقق شود.

وی با بیان اینکه تخصیص اعتبار تکمیل ساختمان و دیوارکشی سوله ورزشگاه کارگری شهرستان شاهین شهر و میمه از جمله مصوبات این سفر بوده است، ابراز داشت: برای این امر تأمین زمین توسط شهرداری خورزوق انجام می شود و طرح و نقشه ورزشگاه نیز توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه و ارائه شود.

مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه درخواست اداره مستقل کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز از دیگر مطالبات شهروندان شهرستان شاهین شهر و میمه بوده است، ابراز داشت: این موضوع را به سازمان امور اداری و استخدامی گزارش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه نوسازی ساختمان اداره کار شهرستان شاهین شهر و میمه و تخصیص ساختمان اداره کار شهرستان برخوار از دیگر توافقات با مسئولان دو شهرستان برخوار، شاهین شهر و میمه بود، اضافه کرد: اعتبار تخصیص یافته برای اجرای این مصوبات در سال جاری هفت میلیارد تومان بوده است که از محل اعتبارات ملی تأمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 22 میلیارد تومان برای پروژه های شهرستان شاهین شهر و میمه

تخصیص 22 میلیارد تومان برای پروژه های شهرستان شاهین شهر و میمه