مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 16:572022-01-21سياسي

تقویت منابع مالی برای توسعه بزرگراه در سیستان و بلوچستان ضروریست


با توجه به اینکه شبکه راهها به ویژه بزرگراه بعنوان محور توسعه استان از اهمیت بالایی برخوردار است همه باید دست به دست هم دهیم و با تقویت منابع مالی این مسیر را هموار سازیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه شبکه راهها به ویژه بزرگراه بعنوان محور توسعه استان از اهمیت بالایی برخوردار است همه باید دست به دست هم دهیم و با تقویت منابع مالی این مسیر را هموار سازیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حسین مدرس خیابانی روز جمعه در حاشیه بازدید از روند احداث بزرگراه در محورهای مواصلاتی زابل- زاهدان و زاهدان- بیرجند با بیان اینکه بزرگراه ها شاهرگ توسعه و پیشرفت هر منطقه محسوب می شوند، اظهار داشت: برخورداری از پهناورترین شبکه راههای ارتباطی، قرار گرفتن درمسیر یکی از مهمترین کرویدورهای اصلی تجارت جهانی و صدها مزیت اقتصادی دیگر ، ضرورت وجود راههای مواصلاتی استاندارد را در این پهنه جغرافیایی جنوب شرق کشور اجتناب ناپذیر کرده است.

وی با قدردانی از اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: در سالهای اخیر اقدامات ارزنده ای در توسعه بزرگراه استان صورت گرفته که در تاریخ استان که بی نظیر بوده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه یکی از راه های برون رفت هر منطقه ای از مشکلات اقتصادی، ساخت راه های مواصلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت منابع مالی برای توسعه بزرگراه در سیستان و بلوچستان ضروریست

تقویت منابع مالی برای توسعه بزرگراه در سیستان و بلوچستان ضروریست