مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 16:322022-01-21سياسي

مدیران ادارات شهرضا مصوبات سفر استاندار را پیگیری کنند


امام جمعه شهرضا با اشاره به سفر استاندار اصفهان به شهرضا گفت: این مصوبات به ادارات مختلف مربوط می شود و هر اداره ای باید وظیفه خودش را به صورت جدی پیگیری کند و بعد از مدتی فرماندار و مردم پیگیری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام سید نعمت اله صالح، امام جمعه شهرضا ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه جایگاه و ارزش زن بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: حضرت علی(ع) می فرمایند، زنی باتقوا است که در خانه داری، تربیت فرزند و برخورد با شوهر امانتدار باشد.

وی با بیان اینکه مسائل خانوادگی امروز یکی از معضلات جامعه شده است، افزود: ناهنجاری های اخلاقی و اشاعه بعضی از گناهان سبب از هم گسیختگی در خانواده ها شده است.

صالح با اشاره به اقدامات مثبت دولت سیزدهم در طول 4 ماه گذشته خاطرنشان کرد: رییس جمهور در زمانی مسؤولیت را قبول کرد که در اوج کرونا بودیم و امروز فوت به حداقل رسیده و امیدواریم با همکاری مردم کرونا پایان پذیرد.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه در طول این 4 ماه در روابط خارجی به اندازه 4 سال کار شد، تصریح کرد: امروز دیپلماسی ایران در اوج قدرت است، همزمان که تیم وزارت خارجه با کشورهای اروپایی درباره برجام مذاکره می کند، مانورهای نظامی در خلیج فارس برگزار می‎کنیم که این پیام را دارد، که امرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران ادارات شهرضا مصوبات سفر استاندار را پیگیری کنند

مدیران ادارات شهرضا مصوبات سفر استاندار را پیگیری کنند