مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 16:172022-01-21سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان اردبیل در خطبه های نمازجمعه یکم بهمن ماه 1400 به مساله برف و زحمات عوامل اجرایی در برف روبی استان و برخی مشکلات شهرستان ها پرداخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نمازجمعه این هفته(یکم بهمن ماه 1400) با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

امام جمعه شهرستان نیر: نظام بانکی به نفع مردم اصلاح شود/ نقش ستاد فرمان امام در دستگیری از محصور شدگان در برف و کولاک حجت الاسلام آیت نعنتی، امام جمعه شهرستان نیر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به نظام بانکی و بانکداری کشور اظهار کرد: نظام بانکی کشور باید به نفع مردم تغییر و اصلاح شود.

وی با بیان اینکه مردم نباید جور  ابر بدهکاران بانکی و اختلاس گران را بکشند، افزود: بانک ها باید بر بدحساب ها و رانت خواران سخت گیری کرده و در ارائه تسهیلات به عموم مردم بکوشند.

امام جمعه شهرستان نیر یکی از دلایل اصلی تورم در کشور را بانک ها دانست و از بانکداران خواست تا از بنگاه داری دست کشیده و به سمت تقویت تولید در کشور حرکت کنند.

 وی در ادامه سخنان خود به میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و میلاد امام راحل(ره) اشاره کرد و گفت: مکتب فاطمی، جامع ترین و معتبرترین مکتب برای سعادت انسان ها است، چرا که این مکتب،  مکتبی است که در آن تربیت انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟