مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 16:172022-01-21سياسي

سفر رییس جمهور به روسیه برای دو کشور برد-برد است


سفر رییس جمهور به روسیه برای دو کشور برد - برد است.

- به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه گرگان درباره سفر رییس جمهور به روسیه اظهار کرد: این سفر برای هر 2 کشور بُرد بُرد است.

امام جمعه گرگان افزود: بدون شک گشایش بیشتری برای ایران به همراه خواهد داشت و این گشایش، راه حل مطمئنی در برابر فشارهای وارده غرب و آمریکا ایجاد خواهد کرد.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه برخی این سفر و روابط را به ضرر ایران دانسته و مدعی شدند که این روابط نافی استقلال است، ادامه داد: روابط با آمریکا به این دلیل برقرار نمی شود که آنان از اول انقلاب مواضع خصمانه و تقابلی با ما داشتند.

وی تصریح کرد: اما روسیه و چین در خیلی از مجامع بین المللی و حتی شورای امنیت برای دفاع از ایران در برابر آمریکا و غرب ایستادگی کردند.

وی در ادامه درباره کشور یمن هم گفت: بدون شک مقاومت مردم یمن به نتیجه خواهد رسید و آل سعود بعد از هفت سال دست از سر آنان بر خواهد داشت.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تبریک در پیش بودن ولادت حضرت زهرا (س) و همزمانی آن با ولادت امام خمینی (ره)، با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، تصریح کرد: حل یک شبه این مشکلات سخت است، اما دولتمردان تلاش دارند تا این وضعیت را به سران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس جمهور به روسیه برای دو کشور برد-برد است

سفر رییس جمهور به روسیه برای دو کشور برد-برد است