مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:322022-01-21سياسي

روسیه علاقه مند به ارتباط با ایران است


امام جمعه تبریز با بیان اینکه ایران و روسیه در منافع راهبردی اشتراک های دارند، گفت: علی رغم وجود تحریم ها روسیه علاقه مند به ارتباط با جمهوری اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران و روسیه در منافع راهبردی اشتراک های دارند به طوریکه حدود 25 میلیون مسلمان در روسیه زندگی می کنند و این کشور در شرایط حساس کنونی و علی رغم وجود تحریم ها علاقه مند به ارتباط با جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب دردیدار با مردم قم گفت: آمریکا با ترغیب رژیم پهلوی به کشتار مردم ایران دنبال این بود که به هر قیمت نظام شاهنشاهی را حفظ کند.

وی همچنین با بیان اینکه تقابل جمهوری اسلامی ایران و آمریکا دائمی بوده و همیشه وجود دارد، افزود: شکست در عملیات طبس یکی از نمونه های محاسباتی آمریکا در مورد مردم ایران بود که منجر به رسوایی نظامی و سیاسی این کشور شد.

امام جمعه تبریز در خصوص فتنه انگیزی های رژیم آل سعود در منطقه نیز گفت: بسیاری از تروریست های داعش که وارد عراق شدند، از سوی عربستان پشتیبانی مالی می شدند و عربستان در جریان انتخابات پارلمانی نیز به دنبال ایجاد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه علاقه مند به ارتباط با ایران است

روسیه علاقه مند به ارتباط با ایران است