مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:322022-01-21اقتصادي

اشتغال و بهبود معیشت و اقتصاد مردم دغدغه مسئولان است


استاندار گیلان با اشاره به اینکه اشتغال و بهبود معیشت و اقتصاد مردم دغدغه مسئولان است، گفت: باید با عملکرد مناسب اعتماد آسیب دیده مردم ترمیم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه دست آورده ایم.

استاندار گیلان با اشاره به تلاش برای مهار تورم و کنترل قیمت ها، گفت: اقداماتی برای کاهش نرخ تورم و ثبات در قیمت اقلام انجام شده که تا حدودی نیز مؤثر بوده است اولویت بعدی توجه به صادرات به ویژه صادرات کالاهای عیر نفتی است.

وی با تاکید بر اینکه رونق و بهبود وضعیت اقتصاد بسیار حائز اهمیت و در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: ذخیره سازی کالاهای اساسی و استراتژیک امروز در شرایط خوبی قرار دارد و به یک سطح و شرایط عادی رسیده ایم.

عباسی با اشاره به وجود مشکلات فراوان در حوزه ها و بخش های مختلف در گیلان، بیان کرد: کارخانجات ما در حال تعطیلی بودند که جلوی آن گرفته شد و در تلاش هستیم توسعه پیدا کرده و اشتغال ایجاد شود.

وی با بیان اینکه ایجاد پنجره کسب و کار یکی از کارهای است که وزیر کشور در روز معارفه بر عهده بنده قرار داده است، ادامه داد: صدور مجوزهای بی نام برای سرمایه گذارها از اقداماتی است که در حال انجام آن هستیم تا از گرفتار شدن سرمایه گذاران در پیچ و خم های اداری جلوگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال و بهبود معیشت و اقتصاد مردم دغدغه مسئولان است

اشتغال و بهبود معیشت و اقتصاد مردم دغدغه مسئولان است