مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-21سياسي

نظام بانکی کشور بازنگری شود/ توجه دولت به عدالت و منافع مردم


امام جمعه رویان، بازنگری در نظام بانکی را به نفع مردم و برای اجرای عدالت اجتماعی ضرورب دانست و گفت: این امر یکی از مهمترین ضرورت های جامعه است.

- حجت الاسلام عباس معصومی در خطبه های نماز جمعه این هفته رویان با بیان اینکه مقاومت یمن بر چهره امارات سیلی سختی زده است، بیان کرد: حمله مقاومت یمن به امارات که طوفان یمن نام گرفته، بسیار گسترده و عمیق بود به طوری که 20 فروند پهپاد همراه با 10 موشک بالستیک مراکز مهم و استراتژیک امارات را هدف قرار داده است.

وی افزود: امارات مجهز به پیشرفته ترین سیستم های پدافندی غربی و شرقی است و به عبارت دیگر آخرین تکنولوژی غرب را در اختیار دارد لیکن به هیچ وجه نتوانست مانع حمله نیروهای انصارالله در یمن شود این نشان از ظرف این شیخ نشین هم دست با استکبار دارد.

امام جمعه رویان همچنین به پنج دستور رییس جمهور درباره نظام بانکی اشاره کرد و گفت: سختگیری به بد حساب ها و بدهکاران بانکی و تسهیل شرایط پرداخت وام به مردم و جوانان از جمله مهم ترین مسائلی است که رییس جمهور در این فرامین به آن اشاره کرده است.

معصومی با بیان اینکه رییس جمهور خواستار واگذاری بنگاه های تملک شده به بانک ها شده است، گفت: استرداد سود مازاد دریافتی از مردم و تولیدکنندگان که در هفته های اخیر مراجع عظام نیز درباره آن اظهار نظراتی داشتند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام بانکی کشور بازنگری شود/ توجه دولت به عدالت و منافع مردم

نظام بانکی کشور بازنگری شود/ توجه دولت به عدالت و منافع مردم