مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-21سياسي

فرماندار آینده دشتی باید بومی، انقلابی و کارآمد باشد


به نظر بنده هر کسی صلاحیت گزینه شدن برای خدمتگزاری مردم شهرستان دشتی را ندارد و سه شاخص بومی، انقلابی و کارآمدی لازم است در انتخاب فرماندار آینده شهرستان لحاظ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت الاسلام زاهددوست در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خورموج با تبریک روز زن و روز مادر اظهار داشت: نقش مادری و نقش خانه داری زنان و مادران بسیار مهم و موثر است زیرا باعث تربیت انسان و به تبع آن موجب تربیت جامعه می شود.

عزم راسخ دولت انقلابی بر تعامل فعال با شرق و همسایگان امام جمعه شهر خورموج با اشاره به سفر رییس جمهور به روسیه و وزیر خارجه به چین گفت: عزم دولت انقلابی بر تعامل فعال با شرق و همسایگان راسخ است.

متاسفانه ماشین تبلیغاتی دشمن در فضای رسانه با پادویی برخی عوامل داخلی راه افتاده و در این روزها تبدیل به بمباران خبری علیه دولت شده است.

وی افزود: جنگ ادراکی و شناختی دشمن با عملیات هدفمند رسانه ای در صدد است تا راهبرد خنثی سازی تحریم را که هم نگاه به درون دارد و هم در صدد تعامل با همسایگان و دیگر کشورها است؛ هدف قرار دهد تا کشور بازهم معطل غرب و آمریکا بماند.

وی ابراز داشت: عملیات رسانه ای دشمن و پیاده نظام داخلی آنها در صدد هستند تا به افکار عمومی ملت ایران القا کنند؛ که روابط با دو کشور چین و روسیه، یکسویه است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار آینده دشتی باید بومی، انقلابی و کارآمد باشد

فرماندار آینده دشتی باید بومی، انقلابی و کارآمد باشد