مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-21سياسي

ایران برای بهبود روابط بین المللی عزم جدی دارد


امام جمعه خرمشهر، سفرهای اخیر رییس جمهور و دولتمردان به کشورهای شرقی و همسایه را نشان از عزم جدی جمهوری اسلامی برای بهبود و گسترش روابط با این کشورها دانست.

- ، حجت الاسلام محمد جواد عادل پور ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته به سفرهای اخیر رییس جمهور و وزیر امور خارجه کشور اشاره و اظهار کرد: در هفته گذشته چند سفر توسط دولتمردان انجام که باعث امضای سند راهبری 20 ساله به روسیه و اعلام موافقت برای با توافق 25 ساله با چین شد و سفرهایی به کشورهای مسلمان و حوزه خلیج فارس نیز انجام شده است.

وی افزود: این سفرها موجب می شود ابعاد سیاسی، مالی و امنیتی کشور تقویت شود و گامی در راستای خنثی شدن تحریم ها باشد که موجب خشم غربی ها شده است.

امام جمعه خرمشهر نیز عصبانیت غرب را گواهی بر درستی این مسیر دانست و توضیح داد: تجربه تلاش های دولت های گذشته برای توافق با غرب نتیجه ای جز گسترش تحریم ها و ایجاد مشکلات بیشتر نداشت و اعتقاد بر این است که منفعت در حرکت کردن به سمت کشورهای مستقل شرق و کشورهای همسایه است.

مدیریت منطقه آزاد عامل اتلاف بیت المال حجت الاسلام عادل پور در خطبه از بی ثباتی در مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند گله کرد و گفت: منطقه آزاد اروند بیش از یک سال است که در بحث مدیریت دچار اختلال است و این امر علاوه بر ایجاد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران برای بهبود روابط بین المللی عزم جدی دارد

ایران برای بهبود روابط بین المللی عزم جدی دارد