مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-21سياسي

دشمن از شدت عصبانیت تحلیل اشتباه از سفر رییس جمهور به روسیه ارائه می دهد


امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه سفرهای انجام شده توسط رییس جمهوری به روسیه و وزیر امورخارجه به چین برای هر دو طرف برد برد است و بازنده واقعی دشمنان ما هستند گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته همدان در جمع نمازگزاران با بیان اینکه خداوند فاطمه(س) را از نور عظمت خودش آفرید اظهار کرد: نور حضرت فاطمه(س) که تابید تمام آسمان ها و زمین را روشن کرد و دیدگان فرشتگان از نور آن حضرت بسته شد.

وی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با اشاره به اینکه روز زن و مادر را در پیش رو داریم افزود: زنان و مادران همیشه محترم هستند و باید همواره به آنها احترام گذاشت.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه باید مراقب باشیم فریب تحلیل های اشتباه برخی از سفر وزیر امور خارجه به چین و رییس جمهوری به روسیه را نخوریم تصریح کرد: این سفرها هر دو برد- برد هستند و هیچ کس بازنده نیست، سفرهایی که به دو مرکز مهم دنیا انجام شده را به فال نیک می گیریم و امید است دستاوردهای مهمی برای ملت داشته باشد.

وی با بیان اینکه این رویدادها برای دشمنان شکست است و به همین دلیل تحلیل های غلط برای فریب افکار عمومی ارائه می دهند گفت: یکی از اتفاقات مهم در سفر به روسیه، نماز رییس جمهور در کاخ ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از شدت عصبانیت تحلیل اشتباه از سفر رییس جمهور به روسیه ارائه می دهد

دشمن از شدت عصبانیت تحلیل اشتباه از سفر رییس جمهور به روسیه ارائه می دهد