مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-21سياسي

لزوم رعایت انصاف و عدم سوء استفاده مردم از اوضاع نامطلوب اقتصادی


وجود برخی مشکلات تنها به علت تحریم دشمنان نیست و خود مردم باید انصاف را رعایت به سود متعارف اکتفا و از اوضاع نامطلوب اقتصادی سوء استفاده نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان رعایت تقوای الهی راه رسیدن به رشد و کمال انسانیت و دستیابی به مقام های بالا و نمونه انسان کامل شدن است.

امام جمعه زاهدان ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) افزود: حضرت زهرا(س) برخوردار از همه فرایض علمی، اخلاقی، معنوی، عبادی و نمونه بارز یک انسان کامل و جامع بود.

آیت الله محامی خاطر نشان کرد: زنان و دختران ما باید با سیاست ها و تبلیغات غربی هوشمندانه برخورد کرده و از بزرگان دین و سایر شخصیت های جهان اسلام از جمله حضرت فاطمه(س) الگو بگیرند.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان وبلوچستان ادامه داد: بانوان در جامعه ما باید تلاش کنند تا شخصیت و عزت خود را حفظ کرده و مسیر رشد و تعالی را طی کنند و مانند حضرت زهرا(س) شخصیتی جامع و کامل داشته و دختر، همسر و مادری خوب باشند.

امام جمعه زاهدان افزود: مدیریت خانه و تربیت فرزندان از مدیریت هر کارخانه و تولید هر محصولی ارزشمند تر است اما متاسفانه گاهی به خانم های خانه دار نگاهی تحقیر آمیز می شود به گونه که اگر مادری خانه دار است و در بیرون شغلی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رعایت انصاف و عدم سوء استفاده مردم از اوضاع نامطلوب اقتصادی

لزوم رعایت انصاف و عدم سوء استفاده مردم از اوضاع نامطلوب اقتصادی