مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-21سياسي

اسلام به بانوان ارزش داد


امام جمعه کرج با بیان اینکه در همین دوران ما، زن را در همین جوامع پیشرفته، کالا می دانند و پشت ویترین با قیمت مشخص عرضه می کنند که یک بخش از ظلمی است که به زنان می شود، - گفت: مدافعان از حقوق زن کجا هستند؟ این ها را نمی بینند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی در خطبه های نماز جمعه یکم بهمن ماه با اشاره به بیستم جمادی الثانی ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها که به روز زن نام گذاری شده است، بیان کرد: این روز را به همه بانوان، خواهران و مادران تبریک عرض می کنم.

وی در ادامه افزود: حضرت زهرا سلام الله علیها بانوی بزرگواری است که در عالم خلقت نظیر ندارد و هرچه درباره او بگوییم از خود تعریف کرده ایم و فهم خودمان است، نه مرتبه و جایگاه او چراکه رفعت مقامی که دارد برای ما قابل فهم نیست.

امام جمعه کرج تصریح کرد: شخصیتی که وقتی به دنیا آمد، فرشته وحی بر وجود مبارک رسول خدا صلی الله علیه و آله نازل شد و از طرف خدای مهربان پیام آورد که خداوند متعال بر تو و فرزند نو رسیده‏ات درود می‏فرستد که اهمیت این شخصیت بزرگ را می رساند و حضرت ولی عصر ارواحنافداه مادر را الگوی خود می داند.

زهرای اطهر الگوی بشر است.

اینکه میگویند الگوی زن است جمله ناقصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام به بانوان ارزش داد

اسلام به بانوان ارزش داد