مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-21سياسي

مسئو لان گام مهمی در توسعه صادرات و واردات فناورانه بردارند


مسئولان عالی اجرایی کشور گام مهمی در توسعه صادرات ایران و واردات فناورانه کشور بردارند.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مسئولان عالی اجرایی کشور گام مهمی در توسعه صادرات ایران و واردات فناورانه کشور بردارند.

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد اظهار کرد: اسلام دین امر به معروف و نهی از منکر و برای نقد، انتقاد سازنده و منتقد ارزش قایل است و غیبت، تهمت، سرزنش، عیبجویی و شایعه پراکنی را نمی پسندد.

وی ادامه داد: در تهمت، غیبت و دروغ وجود دارد و دشمنی با مسلمان به شمار می رود بنابراین اگر امر به معروف و نهی از منکر و انتقاد سازنده براساس کتاب و سنت باشد جامعه ای پویا و موفق خواهیم داشت.

جامعه نیازمند نقد است وی با بیان اینکه جامعه نیازمند نقد است، افزود: انتقاد باید با شرایط و آداب اسلامی باشد و افراد نیز انتقادپذیر باشند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مخاطب باید انتقاد سازنده را بپذیرد، عنوان کرد: انتقاد کننده نیز باید شرایط و آداب اسلامی را رعایت کند و از سرزنش، توهین و تحقیر دیگران بپرهیزد.

شاهرخی در ادامه با اشاره به اپیدمی کرونا در سطح جامعه اظهار کرد: با گسترش واکسیناسیون، شهرهای لرستان از وضعیت قرمز خارج شدند و میزان مرگ و میر روزانه کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئو لان گام مهمی در توسعه صادرات و واردات فناورانه بردارند

مسئو لان گام مهمی در توسعه صادرات و واردات فناورانه بردارند