مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-21سياسي

بی تفاوت کردن مردم نسبت به ارزش های انقلابی از اهداف دشمنان است


یکی از مهمترین اهداف دشمن در حال حاضر بی تفاوت کردن مردم نسبت به ارزش های انقلاب اسلامی است.

- کاشان - امام جمعه موقت کاشان گفت: یکی از مهمترین اهداف دشمن در حال حاضر بی تفاوت کردن مردم نسبت به ارزش های انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسلامی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به در پیش بودن دهه فجر و ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی در ماه بهمن اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی بر نظام سلطه و شاهنشاهی پهلوی آسان به دست نیامده است و تمام مردم و مسئولان باید تلاش کنند تا این انقلاب حفظ شود.

وی با بیان اینکه این انقلاب و نظام بر پایه خون های بسیاری از جوانان و مردم دلاور این کشور بنیان گذاشته شده است، ابراز داشت: در طول بیش از چهار دهه گذشته کشور با انواع و اقسام توطئه های دشمن روبرو بوده است که شکر خدا همه را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه انقلاب ایران دارای یک پشتوانه بزرگ مردمی است، تصریح کرد: ما باید در حفظ آرمان های شهدا و امام راحل تمام قد بایستیم و تلاشی مضاعف در جهت رفع مشکلات مردم باید داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدارهای خود به خصوص در جمع مردم قم با اشاره به توطئه های دشمن خاطرنشان کرد: دشمن حساب ویژه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تفاوت کردن مردم نسبت به ارزش های انقلابی از اهداف دشمنان است

بی تفاوت کردن مردم نسبت به ارزش های انقلابی از اهداف دشمنان است