مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-21سياسي

خطیب جمعه تهران: نقشه راه همکاری با کشور ها بر اساس منافع ملی طراحی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه امروز تهران، در ادامه تبیین عهدنامه امام علی (ع) خطاب به مالک اشتر گفت: - خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه مانور مشترک نیروی دریایی ارتش و سپاه با دو کشور چین و روسیه، می تواند در ارتقاء سطح امنیت منطقه نقش ایفا کند، گفت: امروز این جمهوری اسلامی است که در چارچوب منافع ملی، نقشه راه همکاری خود را بر مبنای منافع ملی با دیگران طراحی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه امروز تهران، در ادامه تبیین عهدنامه امام علی (ع) خطاب به مالک اشتر گفت: این نامه، منشور حکمرانی صحیح و عاقلانه در جامعه اسلامی است و جامعه را به تراز یک جامعه قرآنی تبدیل می کند.

وی ادامه داد: بر اساس این عهدنامه، دو هدف برای تشکیل حکومت اسلامی در نظر گرفته شده که عبارت است از، اصلاح و تربیت جامعه و عمرانی و آبادی بلاد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: برای دستیابی به این دو هدف، دو ابزار مهم تعریف شده که شامل نظام مالی و بودجه ای مبتنی بر تولید و نیز قدرت دفاعی بازدارنده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب جمعه تهران: نقشه راه همکاری با کشور ها بر اساس منافع ملی طراحی می شود

خطیب جمعه تهران: نقشه راه همکاری با کشور ها بر اساس منافع ملی طراحی می شود