مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:172022-01-21سياسي

همه در اجرایی شدن مصوبه حمل کلای ملوان در استان بوشهر همکاری کنند


امام جمعه گناوه با اشاره مصوبه شورای تأمین در بلامانع بودن جابه جایی کالای ملوان در استان بوشهر گفت: همه نیروها و مسئولان مربوطه باید به عملیاتی شدن این مصوبه کمک کنند.

- ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک پیشاپیش ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزند ایشان امام خمینی (ره) و روز زن و مادر با تاکید بر اینکه همه باید قدردان مادران و بانوان جامعه باشند اظهار داشت: بانوان بخصوص در شرایط کنونی و مشکلات اقتصادی نقش بسیار مهم و اساسی در دو جبهه اقتصادی و تعلیم و تربیت دارند و در حال جهاد هستند.

امام جمعه گناوه با اشاره به روایات اسلامی پیرامون اهمیت احترام مادران و خانواده گفت: باید تکریم و احترام همسران و مادران را رعایت کرد و نباید سختی های زندگی باعث بداخلاقی و بدرفتاری در خانواده شود.

وی گفت: تکریم و احترام و قدرشناسی از بانوان به روز زن و ولادت حضرت زهرا (س) محدود نشود بلکه همواره از آنها تجلیل و تکریم شود.

حجت الاسلام رکنی حسینی با اشاره به سفر رییس جمهور به کشور روسیه یادآور شد: ایران و روسیه در زمینه های دوجانبه روابط اقتصادی، نظامی، امنیتی، منطقه ای و بین المللی اشتراک منافع راهبردی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه در اجرایی شدن مصوبه حمل کلای ملوان در استان بوشهر همکاری کنند

همه در اجرایی شدن مصوبه حمل کلای ملوان در استان بوشهر همکاری کنند