مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:172022-01-21سياسي

سفر رییس جمهور به روسیه گامی بلند برای تحولات سیاسی منطقه بود


امام جمعه قزوین با اشاره به سفر رییس جمهور به روسیه، این سفر را گامی بلند برای ارتباط با کشورهای همسایه و سرعت بخشیدن به تحول سیاسی و بین المللی کشور و منطقه دانست.

- آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجد النبی (ص) برگزار شد با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه و روز زن اظهار کرد: آرمان حضرت زهرا درک قرآن و اسلام توسط همه جهانیان است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) نیز در انقلاب خود اهداف و آرمانهای حضرت زهرا را دنبال می کرد و تمام تلاش خود را بر این گذاشت که بانگ رسای لااله الا الله و محمد رسول الله (ص) در جهان طنین انداز شود.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه امام خمینی (ره) در 15 خرداد پایه های مقاومت اسلامی را بنیان گذاشت، تاکید کرد: امروز مسلمانان جهان امید خود را در مقاومت اسلامی جستجو می کنند.

وی با بیان اینکه جهان امروز تشنه فرهنگ فاطمی است، عنوان کرد: دنیا باید بداند آینده جهان، آینده فاطمی، علوی و مهدوی است.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پایانی بر دوره سرکوب و شکنجه و آغاز دوران آزادگی، عزت و سربلندی بود، ادامه داد: انقلاب در 22 بهمن آغاز شد و بر همین اساس شاهد هستیم که روز به روز بر دامنه انقلاب افزوده و ملت ها و کشورهای بیشتری با انقلاب ملت ایران بر علیه ستمگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس جمهور به روسیه گامی بلند برای تحولات سیاسی منطقه بود

سفر رییس جمهور به روسیه گامی بلند برای تحولات سیاسی منطقه بود