مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:172022-01-21سياسي

نماز رییس جمهور در کاخ کرملین، لرزه بر کاخ سفید انداخت


کاخ کرملین زمانی مرکز مبارزه با اقدامات دینی بود که رییس جمهور ایران با اقامه نماز در این کاخ لرزه براندام دشمنان وکاخ سفید انداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مصلی بزرگ حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن قرار داریم بدون شک شناخت ما از این بانوی بزرگوار محدود است و تنها پروردگار، پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) ایشان را شناخته و شناخت ما تنها از روی روایات و احادیث است.

وی با اشاره به محورهای اساسی ویژگی های حضرت صدیقه زهرا(س) گفت: انسان کامل بودن، اخلاص و معیار حق و باطل بودن، داشتن محبت و مودت نسل حضرت فاطمه(س) و الگو بودن ایشان در حجاب و عفاف چهار محور اساسی شناخت ام ابیها(س) است.

امام جمعه شهرری در ادامه با اشاره به سفر رییس جمهور اسلامی ایران به کشور روسیه، تصریح کرد: سفر ریاست جمهوری کشورمان به روسیه حاوی پیام های مهم سیاسی واقتصادی فراوانی بود و در اهمیت این سفر کاخ سفید و دولت آمریکا به لرزه افتادند.

حجت الاسلام شاهچراغی ادامه داد: کاخ کرملین که سالیان سال مرکز مقابله با جریان های دینی بود رییس جمهوری در آن اقامه نماز کردند که این بیانگر سیطره و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز رییس جمهور در کاخ کرملین، لرزه بر کاخ سفید انداخت

نماز رییس جمهور در کاخ کرملین، لرزه بر کاخ سفید انداخت