مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:172022-01-21سياسي

معرفی اعضای جدید هیئت منصفه مطبوعات و جرایم سیاسی مازندران


آیین تحلیف و معارفه اعضای جدید هیئت منصفه مطبوعات و جرایم سیاسی مازندران با حضور رییس کل دادگستری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

- ایسنا/مازندران آیین تحلیف و معارفه اعضای جدید هیئت منصفه مطبوعات و جرایم سیاسی مازندران با حضور رییس کل دادگستری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

حجت الاسلام محمدصادق اکبری، رییس کل دادگستری مازندران در این مراسم گفت: در استان با وجود کثرت مطبوعات نسبت به دیگر استان های کشور، شاهد کمترین تعداد پرونده هستیم.

در حال حاضر با تصویب قانون جرایم سیاسی این جرائم نیز به جرائم مطبوعاتی افزوده شد و امیدواریم ارتکاب جرائم سیاسی در استان نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه اعضای هیئت منصفه مطبوعات و جرائم سیاسی بعد از صدور ابلاغ و معرفی مسئولیت قانونی امکان حضور در جلسات دادگاه را پیدا می کنند اظهار کرد: اعضای هیئت منصفه باید احساس مسئولیت حضور منظم و مسئولانه در همه جلسات داشته باشند و با شناخت دقیق و عمیق از موضوع، اظهارنظری درست و منصفانه ارائه دهند.

رییس کل دادگستری استان مازندران تاکید کرد: بی شک یکی از معانی انصاف همان جمله معروف امام علی (ع) است که فرمودند آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند ؛ اعضای هیئت منصفه باید به دور از تاثیرپذیری از اغراض شخصی، محلی و سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی اعضای جدید هیئت منصفه مطبوعات و جرایم سیاسی مازندران

معرفی اعضای جدید هیئت منصفه مطبوعات و جرایم سیاسی مازندران