مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-21سياسي

تعامل با کشورهای قدرتمند جهان برای شکستن حلقه تحریم ها ضروری است


امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه تعامل با کشورهای قدرتمند جهان برای شکستن حلقه تحریم ها ضروری است، گفت: سیاست دولت در استفاده از ظرفیت های داخل قابل تحسین و مورد تایید رهبری است.

- ، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره) اظهار داشت: حضرت امام در عرصه های مختلف علمی و فقهی اعلم بودند و در اخلاق و خودساختگی جز نوابغ و نوادر روزگار بودند.

وی با اشاره به اینکه رسیدن به قله انسانیت از طریق خودسازی امکانپذیر است، ابراز داشت: امام خمینی (ره) این امر را در عمل ثابت کرد که این از روحیه نبوتی ایشان نشان می گرفت.

امام جمعه آران و بیدگل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر رییس جمهور به روسیه تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در طول سال های گذشته به وسیله تحریم ها خواست که ایران را منزوی کند که این نشان از خباثت غربی ها است.

تعامل با کشورهای قدرتمند جهان برای شکستن حلقه تحریم ها ضروری است وی با بیان اینکه سفرهای این چنینی و تعامل با کشورهای قدرتمند جهان برای شکستن حلقه تحریم ها ضروری است، گفت: هر کشوری که با ایران تعامل داشته باشد و با ما خباثت و دشمنی نداشته باشد، ما هم مشکلی برای ارتباط با آنها نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل با کشورهای قدرتمند جهان برای شکستن حلقه تحریم ها ضروری است

تعامل با کشورهای قدرتمند جهان برای شکستن حلقه تحریم ها ضروری است