مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-21سياسي

لزوم اکتفا به سود متعارف و عدم سوء استفاده از اوضاع اقتصادی


وجود برخی مشکلات تنها به علت تحریم دشمنان نیست و خود مردم باید انصاف را رعایت به سود متعارف اکتفا و از اوضاع نامطلوب اقتصادی سوء استفاده نکنند.

- ، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان رعایت تقوای الهی راه رسیدن به رشد و کمال انسانیت و دستیابی به مقام های بالا و نمونه انسان کامل شدن است.

امام جمعه زاهدان ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) افزود: حضرت زهرا (س) برخوردار از همه فرایض علمی، اخلاقی، معنوی، عبادی و نمونه بارز یک انسان کامل و جامع بود.

آیت الله محامی بیان داشت: حضرت فاطمه (س) همیشه هم پای پدر و ام ابیها یعنی مادر پدر نام گرفت و در برخی جنگ ها از جنله جنگ احزاب در صحنه کارزار حضور داشت.

وی ادامه داد: روایات زیادی وجود دارد که حضرت فاطمه (س) نقش معلم و مربی را ایفا می کرد و بزرگان اصحاب نزد ایشان درس گرفته و حدیث حضرت را برای دیگران نقل می کردند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) در کنار ایفای نقش همسر و مادر از ایفای نقش در جامعه اسلامی غافل نبوده و در تعلیم، تربیت و دفاع از امامت و ولایت تا پای جان حضور مؤثری داشت.

حضرت زهرا (س) خیر کثیر و هدیه ای ارزشمند از جانب خداوند به پیامبر بود وی بیان کرد: در دوران جاهلیت قدیم مردم دختران را زنده به گور کرده و یا با آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اکتفا به سود متعارف و عدم سوء استفاده از اوضاع اقتصادی

لزوم اکتفا به سود متعارف و عدم سوء استفاده از اوضاع اقتصادی