مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-21سياسي

گیلان جایی برای زد و بندهای سیاسی نیست


امام جمعه رشت با بیان اینکه مشکلات سال های اخیر گیلان به دلیل نداشتن مدیران سالم بوده است، گفت: همگان بدانند از این به بعد مانع اینگونه رفتارهایی خواهیم شد و نمی گذاریم که اینگونه افراد سرمایه های مردم را به باد بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) و جایگاه زن از نگاه اسلام اظهار کرد: هرکس حضرت زهرا سلام الله را درست بشناسد گویی اینکه شب قدر را درک کرده، شب قدری که در قرآن آن را بهتر از هزار ماه یاد کرده است.

  وی با بیان اینکه ارتباط ایران با همسایه شمالی و شرقی که در شورای امنیت صاحب حرف هستند، بدخواهان ایران اسلامی را نگران کرده است، گفت: این کشورها مردم آزار و گردنه زن نبوده و حتی در بخش هایی کمک حال ما بوده اند، اگر چه ممکن است خواسته های ما را کامل انجام نداده باشند، اگر تماماً خواسته های ما را اجابت نکردند اما آزاری هم به ما نرساندند.

  خطیب جمعه رشت با بیان اینکه اروپایی ها، آمریکایی ها و کشورهای عربی هم روابط سیاسی و اقتصادی خود را با دو کشور همسایه ما منقطع نمی کنند، تصریح کرد: فرق ما با کشورهای عربی این است که کشورهای عربی فقط مصرفی هستند اما ما علاوه بر واردات، صادرات هم داریم، با این اوصاف قریب به یک س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان جایی برای زد و بندهای سیاسی نیست

گیلان جایی برای زد و بندهای سیاسی نیست