مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-21سياسي

قدردانی امام جمعه سنندج از دستگاه های خدمات رسان در جریان بارش برف اخیر در کردستان


امام جمعه سنندج از تلاش راهداری، هلال احمر، رسانه ها، مسوولین استانی، سپاه و بسیج و دیگر دستگاه های خدمات رسان در این چند روز بارش برف در استان قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه های امروز نماز جمعه سنندج که با حضور نمازگزاران و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار داشت: زمانی که انقلاب به پیروزی رسید روزی بود که ظلم و ستم 2500 ساله شاهنشاهی برچیده شد و ملت ایران رهایی یافتند.

امام جمعه سنندج افزود: زمانی هم که دشمن به پشتیبانی از 37 کشور جهان جنگی را بر ایران تحمیل کرد و ملت در برابر آنها استقامت کردند روز پیروزی ملت بود.

ماموستا رستمی یکی دیگر از ویژگی های ملت و پیروزی آنها را استقامت و مقاومت در برابر تحریم هایی دانست که کشورهای استکباری می خواستند گرسنگی و فشار بر مردم وارد کنند و از این طریق به اهداف شوم براندازانه خود برسند.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب در زمینه خدمت به مردم اقدامات خوبی صورت گرفت در حالیکه قبل از انقلاب در نقاط مختلف کشوری خبری از بهداشت و امکانات رفاهی نبود.

امام جمعه سنندج، امنیت و آرامش کنونی و توسعه و پیشرفت کشور را مرهون شهدای راه اسلام و انقلاب خواند و گفت: باید همه آن راه و منش را الگوی خود قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی امام جمعه سنندج از دستگاه های خدمات رسان در جریان بارش برف اخیر در کردستان

قدردانی امام جمعه سنندج از دستگاه های خدمات رسان در جریان بارش برف اخیر در کردستان