مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:022022-01-21سياسي

رسانه ها مطالبات مردمی را به فراموش نکنند


رسانه ها و فعالان اجتماعی نباید اجازه دهند دغدغه ها و مطالبات مردمی به فراموشی سپرده شود.

- چمران- امام جمعه شهر چمران گفت: رسانه ها و فعالان اجتماعی نباید اجازه دهند دغدغه ها و مطالبات مردمی به فراموشی سپرده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چمران اظهار کرد: رسانه ها و فعالان اجتماعی، مطالبات و دغدغه های مردمی را که از تریبون نماز جمعه بیان می شود، پیگیری کنند و نگذارند که این مطالبات به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: امروز فعالان اجتماعی و رسانه ها باید در یک بستر اخلاق مدارانه، انقلابی و به صورت مسئولانه دغدغه ها و مطالبات مردم را تا حصول نتیجه از متولیان امر پیگیری کنند.

خطیب جمعه شهر چمران یادآور شد: صرف بیان معضلات مشکلی را حل نمی کند بلکه رسانه ها باید با رعایت اخلاق و انصاف و به دور از تعلقات شخصی و به دور از سیاه نمایی، اقدام به مطالبه کنند.

عبادی تاکید کرد: همچنین از رسانه های مستقل و دغدغه مند باید حمایت شود چون رسانه ها می توانند نقش مهمی را در توسعه اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی جامعه ایفا کنند.

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و مادر افزود: این روز فرصت خوبی است تا از عشق و محبت و تلاش مادران و زنان ایثارگر یاد کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها مطالبات مردمی را به فراموش نکنند

رسانه ها مطالبات مردمی را به فراموش نکنند