مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:022022-01-21سياسي

نیازمند تحقق اقتصاد مقاومتی و تلاش در جبهه فرهنگی هستیم


در شرایط فعلی کشور نیازمند تحقق اقتصاد مقاومتی و تلاش در جبهه فرهنگی هستیم.

- ، حجت الاسلام مهدی حیدری در نماز جمعه کنگان به موضوع فرزند آوری و تربیت فرزند صالح در مکتب حضرت زهرا (س) اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت زهرا (س) به عنوان بانویی تراز اول در جهان آفرینش در همه جوانب و ساحت های زندگی از جمله فرزند آوری و تربیت دینی فرزندان اُسوه حسنه هستند.

وی به سفر عزت مندانه ریاست جمهوری به روسیه اشاره کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی امروز یکی از کشورهای مقتدر منطقه و دنیا است.

امام جمعه موقت کنگان با اشاره به شرایط خاص کشور و ضرورت کارزار در جبهه اقتصادی و فرهنگی اضافه کرد: عمل به منویات رهبری معظم انقلاب بویژه تحقق اقتصاد مقاومتی و تلاش در جبهه فرهنگی می تواند کشور را به ساحل آرامش برساند.

وی خاطرنشان کرد: اقدام استاندار بوشهر در آزاد اعلام کردن جابجایی ته لنجی و کالاهای مجاز وارداتی در همه نقاط استان قابل تحسین است.

حیدری با تقدیر از رییس شورای تأمین استان بوشهر افزود: این اقدام بخشی از نگرانی مردم را کم و حتی در کاهش حوادثی مانند تصادفات رانندگی توسط شوتی ها اثرگذار است.

وی با تبریک میلاد کوثر قرآن حضرت زهرا (س)، روز مادر و هفته زن اظهار داشت: میلاد حضرت فاطمه (س) پایه گذار ارج نهادن به مقام زنان در تمامی اعصار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تحقق اقتصاد مقاومتی و تلاش در جبهه فرهنگی هستیم

نیازمند تحقق اقتصاد مقاومتی و تلاش در جبهه فرهنگی هستیم