مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:022022-01-21سياسي

سفر رییس جمهور به روسیه نقطه عطف تاریخ انقلاب است


امام جمعه موقت همدان سفر وزیر امور خارجه به چین و سفر رییس جمهور کشورمان به روسیه را دو نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: بعضی از افراد تحلیل های اشتباهی از این سفرها بیان کرده و این دو سفر را برای ما باخت و برای آنها برد معنا می کنند اما این .

- ایسنا/همدان امام جمعه موقت همدان سفر وزیر امور خارجه به چین و سفر رییس جمهور کشورمان به روسیه را دو نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: بعضی از افراد تحلیل های اشتباهی از این سفرها بیان کرده و این دو سفر را برای ما باخت و برای آنها برد معنا می کنند اما این سفرها هم برای ما هم برای آنها برد را در پیش خواهد داشت و دو طرف سود بوده و برای دشمنان ایران ناکامی است و تحلیل های اشتباه از سمت آنها بیان می شود.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان ظهر امروز در خطبه های سیاسی_عبادی نماز جمعه همدان در جمع نمازگزاران ضمن دعوت به تقوای الهی،انجام واجبات و ترک حرام با بیان اینکه تقوا،تلاش و توسل در قرآن به عنوان سه رمز اصلی موفقیت معرفی شدند، اظهار کرد: یکی از فایده ها و حکمت های نماز جمعه این است که مردم به تقوا دعوت شوند.

وی ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س)با بیان اینکه باید به این مناسبت و ولادت امام راحل جشن ها به خوبی برگزار شود تاکید کرد: قدر و ارزش زن ها و مادران را بدانید و مهر و محبت و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس جمهور به روسیه نقطه عطف تاریخ انقلاب است

سفر رییس جمهور به روسیه نقطه عطف تاریخ انقلاب است