مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:572022-01-21سياسي

جشن «برای مادرم» در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود


هم زمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر، جشن «برای مادرم» با هدف تجلیل و تکریم مادران شهدا، مادران نمونه و خدام در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

- مریم شهبازی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز مادر جشن بزرگ برای مادرم را با هدف تکریم مادران شهدا، مادران نمونه و خدام خواهر حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می کند.

وی اضافه کرد: خادمین خواهر آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها که سن آنها زیر 40 سال بوده و دارای 3 فرزند و بیشتر هستند می توانند در این طرح ثبت نام کنند.

مسئول امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت عنوان کرد: خدام خواهر برای ثبت نام در این طرح باید نام و نام خانوادگی و تعداد فرزندان خود را به آیدی آی دیkarimeh_137 در ایتا ارسال کنند.

وی ادامه داد: مراسم جشن برای مادرم همزمان با روز شنبه 2 بهمن ماه ساعت 10صبح در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها صحن امام هادی علیه السلام آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

شهبازی تصریح کرد: امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر برنامه های متنوعی را برای بانوان در گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن «برای مادرم» در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود

جشن «برای مادرم» در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود