مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-21سياسي

نخستین جشنواره تئاتر خیابانی انزلی «حدیث باران» آغاز به کار کرد


نخستین جشنواره تئاتر خیابانی انزلی با عنوان «حدیث باران» به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی در این شهر ساحلی آغاز به کار کرد.

- انزلی- نخستین جشنواره تئاتر خیابانی انزلی با عنوان حدیث باران به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی در این شهر ساحلی آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهردار انزلی پیش از ظهر جمعه در حاشیه مراسم افتتاحیه این جشنواره در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برگزاری مسابقات و جشنواره ها یکی از اولویت های فرهنگی از سوی شهرداری برای شهروندان است که می تواند شهر را پویاتر کند.

مهدی خلیلی با اشاره به تعامل کمیسیون فرهنگی شورای شهر با شهرداری با وجود مشکلات مالی، افزود: در تلاش هستیم جشنواره حدیث باران را به عنوان یک برند برای انزلی ثبت کرده و به جشنواره ملی و بین المللی در سال های آینده تبدیل شود.

دبیر جشنواره حدیث باران تصریح کرد: برگزاری این جشنواره علاوه بر ایجاد همدلی و وحدت، موجبات ایجاد فضای مناسب برای توسعه فعالیت های فرهنگی و ارزشی را در سطح شهر انزلی، استان گیلان و حتی کشور فراهم می سازد.

انزلی در تئاتر خیابانی موفق نبوده است رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی نیز در ادامه با بیان اینکه انزلی با وجود داشتن سابقه بسیار در هنرهای نمایشی در تئاتر خیابانی و میدانی موفق نبوده است، اظهار کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره تئاتر خیابانی انزلی «حدیث باران» آغاز به کار کرد

نخستین جشنواره تئاتر خیابانی انزلی «حدیث باران» آغاز به کار کرد