مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-21سياسي

جامعه ایثارگری باوجود همه مشکلات همچنان آماده فداکاری است


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آمارهای ایثارگران فاقد شغل و مسکن نشان می دهد امتیاز با ارزشی به خانواده شهدا و ایثارگران داده نشده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آمارهای ایثارگران فاقد شغل و مسکن نشان می دهد امتیاز با ارزشی به خانواده شهدا و ایثارگران داده نشده است.

تعداد قابل توجهی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران مسکن دریافت نکردند و فرزندانشان بیکار هستند، با این وجود این خانواده بزرگ خود را مدیون اسلام می داند و همچنان آماده فداکاری است.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی شامگاه پنجشنبه 30 دی ماه در مراسم سی و پنجمین سالگرد شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام شهید علی اصغر حسینی محراب که در مسجد جامع رضوی برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا، اظهار کرد: حضرت امام سجاد(ع) پس از عاشورا اجازه ندادند این واقعه به فراموشی سپرده شود و برای حفظ این حماسه مدام آن را تکرار می کردند.

در مقابل شایعات و دروغ دشمن سؤالاتی در مورد شهادت حضرت علی اصغر و سایر حوادث مطرح شد و در این میان خانواده شهدای کربلا به تشریح هدف قیام و روشنگری پرداختند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به واقعه شهادت 68 دانش آموز لرستانی اشاره کرد و افزود: تاریخ ما پر از حوادث گوناگونی است که ماهیت دشمنان را آشکار می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه ایثارگری باوجود همه مشکلات همچنان آماده فداکاری است

جامعه ایثارگری باوجود همه مشکلات همچنان آماده فداکاری است