مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-21سياسي

پشت پرده اظهارات شافعی درباره نمایندگان مجلس


چند روز پس از انتشار صحبت هایی از سوی رییس اتاق بازرگانی ایران درباره برخی از نمایندگان مجلس، شافعی توضیحاتی را در این زمینه ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از چند روز قبل گوشه ای از سخنان رییس اتاق بازرگانی ایران منتشر شد که او در آن درباره موضع گیری اقتصادی برخی نمایندگان مجلس انتقاداتی را مطرح می کرد، حالا شافعی در توضیحات جدید اعلام کرده که این فیلم تقطیع شده و او قصد بی احترامی به مجلس را نداشته است.

غلامحسین شافعی با اشاره به شرایط ویژه کشور گفت: آنچه امروز لازم است مورد عنایت و توجه قرار گیرد اقتصاد کشور است و این امر در سایه برنامه ریزی درست، همکاری و تلاش قوای سه گانه، بخش خصوصی و تعاونی و البته هم افزایی و اتحاد امکان پذیر است.

رسالت اصلی و سنگین بخش خصوصی بر اساس وظیفه ای که قانون بر عهده اش گذاشته این است که تلاش کند نظرات کارشناسی و تخصصی خود را در همه حوزه های متنوع اقتصادی با بهره گیری از دیدگاه های فعالان اقتصادی واقعی به عنوان مشاوری آگاه به مسائل روز و تحولات، صدیق، مشفق و منصف ارائه کند.

اتاق ها در شرایط جدید کشور، به انجام این وظیفه تاکید مجدّانه و متعهدانه دارند و برای کمک به اقتصاد ملّی، خود را در کنار دولت و مجلس محترم می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده اظهارات شافعی درباره نمایندگان مجلس

پشت پرده اظهارات شافعی درباره نمایندگان مجلس