مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:272022-01-21سياسي

احداث سد آبریز ناجی کهگیلویه/دولت مطالبه به حق مردم را پیگیری کند


امیدواریم دولت انقلابی نسبت به مطالبه به حق مردم کهگیلویه برای احداث سد حیاتی آبریز توجه ویژه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر امروز در خطبه های نماز جمعه دهدشت با اشاره به روابط کشور با چین و روسیه اظهار داشت: این دیپلماسی فعال اقتصادی توسط دشمنان و مزدوران داخلی مورد هدف است.

امام جمعه دهدشت گفت: جنگ با هدف عملیات هدفمند رسانه ای درصددندراهبرد خنثی سازی تحریم ها را که از یک سو نگاه به درون دارد و از سوی دیگر در صدد تعامل با همسایگان و دیگر کشورهاست را هدف قرار داده است تا کشور باز هم معطل غرب بماند.

عملیات رسانه ای در روابط با چین و روسیه عملیت رسانه ای غرب و پیاده نظام داخلی آنها در صددند دو گزاره را در افکار عمومی ایجاد کنند که رابطه با چین و روسیه یک سویه است و منافع ما را تامین نمی کند به عبارتی معامله برد و باخت است.

وی در تبیین گزاره دوم اضافه کرد: این رابطه را نافی استقلال ایران جلوه می دهند تا مردم نسبت به این روابط و توافق نگاه خوبی نداشته باشند.

روابط امریکا مبتنی با تعامل نیست امام جمعه دهدشت با بیان اینکه مقایسه رابطه ایران با چین و روسیه  با روابط با امریکا درست نیست،ادامه داد: امریکا نقشه بین المللی روابط خود را با ایران مبتنی بر تنازع و تقابل نهاده است سابقه 43 ساله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سد آبریز ناجی کهگیلویه/دولت مطالبه به حق مردم را پیگیری کند

احداث سد آبریز ناجی کهگیلویه/دولت مطالبه به حق مردم را پیگیری کند