مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-21سياسي

امام جمعه کرمان: دشمن از سفر هیأت های عالی رتبه کشورمان هراسان است


رسانه های بیگانه از سفرهای هیأت های عالی رتبه کشور در راستای تقویت حوزه اقتصادی هراسان هستند و تلاش می کنند آن را کوچک کنند تا ذهن ما را مدیریت کنند تا مایوس شویم اما همه این دستاوردها در سایه ولایت فقیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کرمان با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن بر زنان جامعه که نفش بسیار مهم و حساسی در خانواده دارند، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) بسترساز عملیاتی شدن عترت در جامعه است.

امام جمعه کرمان عنوان کرد: سال ها از سالگرد درس تاریخ ساز امام در حوزه قوی و قدر نجف می گذرد که امام راحل تبیین ولایت فقیه با همه ابعاد و شئون را به درس خارج در نجف کشاند آن هم در منظر علمای بزرگ نظریه مترقی ولایت فقیه را به بهترین وجه ممکن طرح فرمودند که در دوران غیبت فقیه جامع الشرایط است که امامت جامعه را به عهده دارد.

وی افزود: این نظریه مترقی ولایت فقیه که امام نتنها به خوبی آن را تبیین کرد بلکه با انقلاب اسلامی عملیاتی کردن این طرح را در معرض دید همه قرار داد و خیرات و برکات ولایت فقیه را در سال های بعد از انقلاب کامل حس می کنید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه کشور ما امروز در حوزه های مختلف استقلال کامل را به دست آورده و خدشه های ضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرمان: دشمن از سفر هیأت های عالی رتبه کشورمان هراسان است

امام جمعه کرمان: دشمن از سفر هیأت های عالی رتبه کشورمان هراسان است