مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-21اجتماعي

کاهش 7 تا 10 درجه دمای هوا در خراسان جنوبی


مطابق با الگوی نقشه های پیش یابی هواشناختی از اواسط هفته آینده شرایط جوی در استان پایدار و آرام خواهد بود.

- رییس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: دمای هوا در این استان هفت تا 10 درجه کاهش می یابد و سرما و یخبندان شبانه تشدید می شود.

جواد نخعی در گفت و گو با ایرنا افزود: با نفوذ توده هوای ناپایدار جوی از اواخر وقت دیشب تا صبح فردا (شنبه) به ویژه امروز، وزش بادهای شدید تا خیلی شدید، خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق کاهش دید افقی، افزایش ابر و بارش باران و برف قابل پیش بینی است.

وی با بیان اینکه اکنون همه پدیده ها را در استان داریم اظهار داشت: بارش برف در برخی شهرستان ها از جمله بیرجند از صبح امروز آغاز شد و ادامه دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی افزود: همچنین به لحاظ دمایی تا فردا کاهش دما محسوس و قابل ملاحظه خواهد بود و باید تدابیر لازم به کار به منظور کاهش خسارات سرما به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه سرما و یخبندان شبانه نیز در استان تشدید می شود گفت: تشدید سرعت وزش باد در روز جمعه می تواند خسارت هایی را به همراه داشته باشد.

نخعی تصریح کرد: مطابق با الگوی نقشه های پیش یابی هواشناختی از اواسط هفته آینده شرایط جوی در استان پایدار و آرام خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 7 تا 10 درجه دمای هوا در خراسان جنوبی

کاهش 7 تا 10 درجه دمای هوا در خراسان جنوبی