مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-21اجتماعي

یخبندان در 28 مرکز استان/ اختلاف دمای 42 درجه ای بین دو منطقه کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز آینده در 28 مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

- صادقی ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در استان های گلستان، مازندران، خراسان شمالی، ارتفاعات و دامنه های البرز شرقی بارش برف و باران و وزش باد شدید داریم همچنین در بخش هایی از استان های جنوبی ، یزد و خراسان رضوی بارش پراکنده برف و باران پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از شنبه 2 بهمن تا سه شنبه 5 بهمن در اغلب نقاط کشور جوی پایدار حاکم است که موجب افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به ماندگاری هوای سرد در شمال غرب و غرب کشور از افزایش دما تا دوشنبه 4 بهمن در سواحل خزر خبر داد.

وی ادامه داد: در سایر نقاط کشور از دوشنبه 4 بهمن تا پایان هفته به تدریج افزایش نسبی دما بین 4 تا 6 درجه پیش بینی می شود.

ضیاییان اضافه کرد: امروز در بخش هایی از تهران، البرز، قم، اصفهان و استان مرکزی، همچنین نواحی جنوب غرب کشور، استان های ساحلی جنوب و نیمه شرقی کشور وزش باد شدید داریم.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران امروز و 4 روز آینده صاف پیش بینی می شود و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یخبندان در 28 مرکز استان/ اختلاف دمای 42 درجه ای بین دو منطقه کشور

یخبندان در 28 مرکز استان/ اختلاف دمای 42 درجه ای بین دو منطقه کشور