مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-21اقتصادي

جزییات جشنواره فروش بهاره اعلام شد


اصناف و تشکل ها، جشنواره تخفیف کالایی را با نام خرید شفاف آغاز کردند که در آن کالاها با قیمت مناسب تر از آنچه تاکنون بوده به مصرف کنندگان عرضه می شود.

- قائم مقام وزیر صمت گفت: اصناف و تشکل ها، جشنواره تخفیف کالایی را با نام "خرید شفاف " آغاز کردند که در آن کالاها با قیمت مناسب تر از آنچه تاکنون بوده به مصرف کنندگان عرضه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، محمد صادق مفتح گفت: اصناف و تشکل ها، جشنواره تخفیف کالایی را با نام خرید شفاف آغاز کردند که در آن کالاها با قیمت مناسب تر از آنچه تاکنون بوده به مصرف کنندگان عرضه می شود.

قائم مقام وزیر صمت افزود: تخفیف کالایی در جشنواره آقای محمدصادق مفتح در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: اصناف و تشکل ها اعم از فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های اینترنتی و اصناف کشور، پویش بسیار خوبی را به صورت هماهنگ در جشنواره خرید شفاف شروع کردند که به واسطه آن طیف وسیعی از کالاها با قیمت مناسب تری در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: زمان های شروع و پایان این جشنواره برای هر صنف متفاوت است یعنی فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های اینترنتی و اصناف در بازه های زمانی متفاوتی این جشنواره را برگزار می کنند، اما جهت گیری اصلی در این جشنواره ارائه قیمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جشنواره فروش بهاره اعلام شد

جزییات جشنواره فروش بهاره اعلام شد