مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-21سياسي

ارتباط با شرق بر اساس استقلال است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بخیتاری با بیان اینکه ارتباط امروز جمهوری اسلامی ایران با شرق بر اساس استقلال است، گفت: در این ارتباط عزت و توازن منطقه ای کشور حفظ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه نماز جمعه با بیان اینکه عذاب قیامت سخت است و هیچکس در آن لحظه به فکر دیگری نیست، اظهار کرد: در زلزله قیامت وابستگی ها در افراد نادیده گرفته می شود و هر کس به فکر خودش است.

وی به ولادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و ادامه داد: عقل انسان ها عاجز از درک حقیقت و عظمت این بانو است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دامنه وجودی حضرت زهرا (س) تا قیامت پر برکت است، عنوان کرد: اهل تسنن نیز به ویژگی ها و فضائل حضرت زهرا (س) بسیار اشاره کرده اند.

حضرت زهرا (س) کامل ترین و عالی ترین الگو برای زنان عالم است حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه جایگاه این بانو قابل انکار نیست، تصریح کرد: برخی اهل تسنن در خصوص شهادت حضرت زهرا (س) شبهه افکنی می کنند در حالی که بسیاری از کتاب های اهل تسنن به این مسئله اشاره کرده اند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) همیشه تابنده است، مطرح کرد: زنان عالم بهترین، عالی ترین و کامل ترین الگو را دارند و باید قدر خود را بدانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط با شرق بر اساس استقلال است

ارتباط با شرق بر اساس استقلال است