مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:122022-01-21اجتماعي

بازگشایی محور جنگل گلستان تا ساعتی دیگر/ تلاش 30 اکیپ راهداری برای بازگشایی راه ها


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گفت: احتمالاً طبق پیگیری های انجام شده با خراسان شمالی محور جنگل گلستان طی یک ساعت آینده بازگشایی خواهد شد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گفت: احتمالاً طبق پیگیری های انجام شده با خراسان شمالی محور جنگل گلستان طی یک ساعت آینده بازگشایی خواهد شد.

مهدی میقانی دقایقی پیش در خصوص آخرین وضعیت راه ها در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر محور توسکستان به دلیل حجم بارش باران و برف مسدود است و احتمالاً طبق پیگیری های انجام شده با خراسان شمالی محور جنگل گلستان در یک ساعت آینده بازگشایی خواهد شد، همچنین محور خوش ییلاق نیز در وضعیت کولاک شدید و با دید کم است و این محور نیز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با بیان اینکه امروز به همراه مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان بازدیدهای خوبی از نقاط مختلف استان انجام شده است، یادآور شد: در حال حاضر 30 اکیپ، 315 نیروی عملیاتی و پشتیبان و 168 دستگاه انواع ماشین آلات برای بهبود شرایط تلاش می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان سطح جاده های کوهستانی و بقیه محورهای استان را لغزنده برشمرد و افزود: در در شرایط فعلی مردم از تردد در محورهای کوهستانی استان گلستان بپرهیزند تا شرایط امن و ایمن شود، همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی محور جنگل گلستان تا ساعتی دیگر/ تلاش 30 اکیپ راهداری برای بازگشایی راه ها

بازگشایی محور جنگل گلستان تا ساعتی دیگر/ تلاش 30 اکیپ راهداری برای بازگشایی راه ها