مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-21سياسي

مکتب شهید سلیمانی در امتداد نهضت عاشورا است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مکتب شهید سلیمانی در امتداد نهضت عاشورا است که مهمترین مولفه این مکتب ارزشمند معنویت، ولایت و اخلاص است که حاج قاسم آنها را عملیاتی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی  در آیین افتتاحیه جام پرچم در سالن شهید ثامنی اراک اظهار کرد: پیرو ولایت بودن هدایت، کرامت معنوی و شفاعت را به ارمغان می آورد و رمز پیروزی حاج قاسم سلیمانی ولایت پذیری بود که او را همواره در صحنه های مختلف پیروز کرد و اگر امروز به دنبال سعادت هستیم باید مسیر شهدا که همان مسیر ولایت و معنویت است را با جدیت ادامه دهیم.

وی افزود: شهید سلیمانی با پیروی از آیات قرآن و تبعیت محض از ولایت فقیه به یک مکتب ارزشمند تبدیل شد و مکتب شهید سلیمانی در امتداد نهضت عاشورا است که مهمترین مولفه این مکتب ارزشمند معنویت، ولایت و اخلاص است که حاج قاسم آنها را عملیاتی کرد.

سردار کریمی ادامه داد: شهید سلیمانی زندگی را عاقلانه شروع ، عارفانه ادامه و عاشقانه تمام کرد و حاج قاسم با اخلاص ، توکل بر خدا ، توسل به اهل بیت(ع) و خصوصا حضرت زهرا(س) به این سطح از اقتدار رسید.

وی اضافه کرد: معرفت، اخلاص، هجرت، استقامت، سرعت و سبقت در کنار اطاعت محض از ولایت فقیه از مولفه های مهم موفقیت حاج قاسم سلیمانی است و مهمترین دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی در امتداد نهضت عاشورا است

مکتب شهید سلیمانی در امتداد نهضت عاشورا است