مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-21سياسي

در تلاش برای ثبت جهانی ماسوله هستیم


استاندار گیلان، عباسی، با بیان اینکه می کوشیم از ظرفیت ها در جهت رفاه مردم استفاده کنیم، اضافه کرد: اقتصاد گردشگری در این منطقه اهمیت زیادی دارد و در تلاش برای ثبت جهانی ماسوله هستیم.

- اسدالله عباسی با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی و شماری دیگر از مدیران دستگاه های اجرایی استان، در سفر به شهرشتان فومن، از پل نیمه کاره ورودی این شهرستان و پروژه تقاطع غیر همسطح محور فومن شفت سراوان بازدید کرد.

وی همچنین مکان احداث میدان تره بار غرب گیلان، مجموعه در حال ساخت تولید میلگرد، پروژه پل نیمه کاره روستای کلفت و مصلی در حال احداث آیت الله العظمی بهجت(ره) فومن را مورد بازدید قرار داد.

ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در گلزار شهدای فومن از دیگر برنامه های استاندار گیلان بود.

استاندار گیلان در جمع خبرنگاران، هدف از این بازدید را بررسی میدانی مشکلات و تلاش برای رفع و تکمیل آنها و نیز توسعه بخش های صنعتی و تولیدی عنوان کرد.

وی با اشاره به مصلی در حال احداث آیت الله العظمی بهجت(ه) فومن، دیانت و انقلابی بودن مردم این شهرستان را یادآور شد و گفت: وظیفه داریم نسبت به فراهم سازی بهره برداری سریع این مصلی اقدام نماییم.

عباسی، با بیان اینکه می کوشیم از ظرفیت ها در جهت رفاه مردم استفاده کنیم، اضافه کرد: اقتصاد گردشگری در این منطقه اهمیت زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تلاش برای ثبت جهانی ماسوله هستیم

در تلاش برای ثبت جهانی ماسوله هستیم