مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-21سياسي

در برنامه ریزی ها نگاه به فعالیت های اقتصادی مورد توجه قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: باید در برنامه ریزی ها و نگاه به فعالیت های اقتصادی رضایت مردم به خوبی مورد توجه قرار گرفته شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: باید در برنامه ریزی ها و نگاه به فعالیت های اقتصادی رضایت مردم به خوبی مورد توجه قرار گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آیت الله مصطفی محامی در خطبه های این هفته نمازجمعه زاهدان افزود: کار جهادی، تلاش شبانه روزی، رفع مشکلات اقتصادی و تامین نیازمندیهای عمومی مردم، مطالبات مهم ملت از دولت است.

امام جمعه زاهدان در ادامه گفت: از دولت مردان انتظار می رود برای حل مشکلات اقتصادی مردم بیشتر تلاش و با تکیه بر توان داخلی از ظرفیت هایی که در کشور داریم استفاده کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه حضرت زهرا(س) نمونه بارز یک انسان کامل بود خاطر نشان کرد: این حضرت دارای یک شخصیت جامع و یک رشد متوازن بود.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: حضرت زهرا(س) همواره پدر را همراهی می کرد و هشت سال بعد از تولد ایشان پیامبر اکرم(ص) به مدینه هجرت کردند و ایشان مونس و غمخوار پدر بودند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) در کنار اینکه همسر و مادر خوبی بودند کارهای خانه را به تنهایی انجام می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در برنامه ریزی ها نگاه به فعالیت های اقتصادی مورد توجه قرار گیرد

در برنامه ریزی ها نگاه به فعالیت های اقتصادی مورد توجه قرار گیرد