مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-21سياسي

سیل زدگان جنوب کرمان نیازمند یاری هستند/ لزوم ارسال کمک های مردمی


نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به سیلاب در جنوب استان کرمان از مردم خواست کمک های خود را برای مردم این منطقه ارسال کنند.

- ، حجت الاسلا حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: انسان باید در تمامی ساعات و در طول شبانه روز تقوای الهی را رعایت کند.

وی با بیان این مطلب که برای رسیدن به سعادت سه اصل را باید رعایت کرد که یکی از آنها صبر پیشه کردن است، بیان کرد: اصل دوم استغفار از گناهان در پیشگاه خداوند است.

حضرت علی (ع) می فرمایند خداوند رحمت کند کسانی که از کرده های خودشان پشیمان می شوند ، بنابراین اگر کسی استغفار کند خواند به آنها رحم می کند و البته استغفار شرایطی دارد که باید رعایت کرد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه اولین شرط استغفار پشیمانی است، اظهار داشت: اصل دوم، اراده کردن برای ترک گناه است و اگر در رفتار و گفتارمان حق شخصی را ضایع کرده ایم، آن را جبران کنیم و هر واجبی که ترک کردیم هم باید انجام بدهیم همچنین گوشت روییده بر اثر گناه را باید آب کرد و در آخر رنج طاعت را باید بچشیم تا جبران لذت گناه شود.

وی ضمن گرامیداشت وفات شیخ عباس قمی و شیخ انصاری و تبریک ولادت حضرت زهرا (س) امام خمینی و روز زن، افزود: حضرت زهرا (س) به عنوان ام الائمه نقش مهم و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل زدگان جنوب کرمان نیازمند یاری هستند/ لزوم ارسال کمک های مردمی

سیل زدگان جنوب کرمان نیازمند یاری هستند/ لزوم ارسال کمک های مردمی