مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 13:472022-01-21سياسي

چرا ارتباط با روسیه مهم است؟


خطیب نماز جمعه قم با اشاره به اینکه ارتباط ما با روسیه می تواند تا حدود زیادی تحریم ها را خنثی کند، گفت: ما با روسیه منافع و تهدیدات مشترکی داریم که دریای خزر، - عراق، قفقاز، سوریه، منطقه از مسائل مشترک و تحریم ها ازجمله تهدیدهای مشترک است.

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه نماز جمعه یکم بهمن 1400 که در مصلی قدس قم برگزار شد، یکی از اسباب نجات در روز قیامت مُهر محب فاطمه بر پیشانی دانست و عنوان کرد: تنها را کسب این مُهر، همرنگی و هم نوایی با اهل بیت (ع) است و این همرنگی باتقوا الهی میسر می شود.

وی بابیان اینکه تنها راه نجات بشر مکتب فاطمی است، افزود: پیامبر اکرم (ص) فرمود نور دخترم فاطمه از نور خدا است و دخترم فاطمه بالاتر از زمین و آسمان است.

وی در رابطه با سفر رییس جمهور به روسیه تصریح کرد: ایران و روسیه در زمینه های مختلفی اشتراک منافع راهبردی دارند و این توسعه که مورد تأکید رؤسای جمهور هر دو کشور است بنا بر ملاحظاتی بسیار مهم است.

خطیب نماز جمعه قم ادامه داد: رهبر معظم انقلاب برای سه گروه کشورهای همسایه، کشورهای مسلمان و کشورهای همسو اولویت توسعه روابط قائل هستند.

وی افزود: کشور روسیه علاوه بر همسایه بودن با ایران با داشتن 25 میلیون مسلمان علاقه مند به ایران ظرفیت های اسلامی خوبی برای ایجاد روابط دارد همچنین کشور روسیه در بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ارتباط با روسیه مهم است؟

چرا ارتباط با روسیه مهم است؟