مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-21سياسي

حراست از گوهر حجاب از نهاد خانواده پاسداری می کند


امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه زنان در حوزه رابطه با نامحرمان و حفظ حدود شرعی از حضرت زهرا (س) پیروی کنند، گفت: اگر خواهران ما گوهر حجاب را گرامی دارند از نهاد خانواده پاسداری کرده اند.

- امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه زنان در حوزه رابطه با نامحرمان و حفظ حدود شرعی از حضرت زهرا (س) پیروی کنند، گفت: اگر خواهران ما گوهر حجاب را گرامی دارند از نهاد خانواده پاسداری کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی فرد در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه امروز تهران با اشاره به میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و نامگذاری این روز به نام روز زن، گفت: پیام این نامگذاری آن است که جامعه زنان ما که مفتخر به پیروی از مدرسه اهل بیت (ع) هستند باید در اقتدا به این بانو سخت بکوشند و جدی باشند و در حوزه رابطه با نامحرمان و حفظ حدود شرعی که یکی از مهمترین اصول برای حفظ نهاد خانواده است از این بانوی اسلام پیروی کنند.

وی افزود: اگر خواهران ما گوهر حجاب را گرامی دارند از نهاد خانواده پاسداری کردند.

حراست از خانواده مرهون حراست از گوهر حجاب است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به زنان گفت: اگر مدرسه ای که آنان تأسیس نمودند و به عنوان معلم در این مدرسه حضور داشتند شکل نمی گرفت این فرزندان پا به عرصه مجاهدت نمی گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراست از گوهر حجاب از نهاد خانواده پاسداری می کند

حراست از گوهر حجاب از نهاد خانواده پاسداری می کند