مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-21اجتماعي

امدادرسانی به 10 خودروی گرفتار در برف


مدیرعامل هلال احمر گیلان، با اشاره به گرفتار شدن تعداد زیادی از خودروها در محورهای کوهستانی گیلان گفت: در پی بارش برف شب گذشته در مسیر آستارا به اردبیل منطقه آق چای، - تعداد 10 خودرو به دلیل نداشتن زنجیر چرخ در جاده ها متوقف شدند.

سیاوش غلامی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اقدامات نیروهای امدادی هلال احمر همزمان با بارش برف در شب گذشته، گفت: با اعلام هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران، نیروهای امدادی در تمامی محورهای کوهستانی و برف خیز گیلان حاضر بوده و همچنان در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به گرفتار شدن تعداد زیادی از خودروها در محورهای کوهستانی گیلان گفت: در پی بارش برف شب گذشته در مسیر آستارا به اردبیل منطقه آق چای، تعداد 10 خودرو به دلیل نداشتن زنجیر چرخ در جاده ها متوقف شدند که با اطلاع رسانی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به مناطق مذکور اعزام و نسبت به امدادرسانی آن ها اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان همچنین به واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در شب گذشته اشاره کرد و ادامه داد: امروز در محور فومن به ماسوله گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان واصل شد و بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 10 خودروی گرفتار در برف

امدادرسانی به 10 خودروی گرفتار در برف