مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-21سياسي

برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه به همت جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری


رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه استان توسط جهاد دانشگاهی همزمان با سراسر کشور خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه استان توسط جهاد دانشگاهی همزمان با سراسر کشور خبر داد.

سیروس رضایی یکم بهمن ماه از برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه برای جذب همکاری داوری، میانجی گری و نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: این آزمون به همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان امروز با حضور 723 داوطلب برگزار شد.

رییس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری افزود: آزمون استخدامی قوه قضاییه در حوزه امتحانی ویژه داوطلبان خانم و آقا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با رعایت کامل استانداردهای آزمون های استخدامی برگزار شد، این آزمون از ساعت 9:30 صبح آغاز و در ساعت 12:45 به پایان رسید.

وی بیان کرد: داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی قوه قضاییه در چهارمحال و بختیاری می توانند نتایج این آزمون را در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس hrtc.

ir مشاهده کنند.

رضایی در پایان یادآور شد: برگزاری آزمون آزمون استخدامی قوه قضاییه برای جذب همکاری داوری، میانجی گری و نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف به علت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه به همت جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه به همت جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری