مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-21سياسي

دستورات بانکی رییس جمهور نقدینگی را به سمت تولید هدایت می کند


امام جمعه داراب با اشاره به پنج دستور مهم رییس جمهوربرای اصلاح نظام بانکی گفت: این دستورات، علاوه بر تحول در این حوزه، نقدینگی را به سوی نظام تولید هدایت می کند.

- ، حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه های دشمن شکن نماز جمعه این هفته داراب با اشاره به پنج دستور مهم در اصلاح نظام بانکی به نفع مردم توسط رییس جمهور اظهار کرد: سخت گیری بر بدحساب ها، تسهیل پرداخت وام به مردم، واگذاری بنگاه های تولیدی تملک شده بانک ها، استرداد سود مازاد دریافتی از مردم و تولیدکنندگان و بازنگری در نظامات و مقررات بانکی به نفع مردم و اجرای عدالت از دستورات پنجگانه ای است که رییس جمهور دستور اکید برای اصلاح نظام بانکی کشور داده است.

وی افزود: تأکیدات و انتظارات رییس جمهور از نظام بانکی را می توان در عبارت کلی ایجاد تحول در نظام بانکی خلاصه کرد، اما واقعیت این است که این انتظارات اصلاحی، بخش های متنوع و گاه جزیی و ملموسی دارد.

امام جمعه داراب ابراز کرد: علاوه بر تأکید آیت الله رییسی بر تشکیل کارگروهی برای شناسایی و رفع مشکلات درونی نظام بانکی تا پایان سال، خودمراقبتی و مقابله با فساد، بازنگری در مقررات بانکی با هدف تطبیق کامل با احکام اسلامی، توسعه زیرساخت ها و خدمات الکترونیک در بانک ها، توسعه جریان قرض الحسنه در نظام بانکی، دریافت سود مشارکت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورات بانکی رییس جمهور نقدینگی را به سمت تولید هدایت می کند

دستورات بانکی رییس جمهور نقدینگی را به سمت تولید هدایت می کند