مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-21اقتصادي

بودجه 1401 ریل گذاری دولت و حرکت به سمت عدالت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، سید محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور در جمع تعدادی از روحانیون شهرستان بردسکن با اشاره به برخی مشکلات موجود در کشور از جمله تورم، نقدینگی، رکود و نیز بدهی های انباشته از قبل اظهار کرد: درحال حاضر 10 هزار میلیارد تومان سررسید ماهانه بدهی های  دولت قبلی برای این دولت به ارث رسیده است که داریم پرداخت می کنیم.

وی گشایش های صورت گرفته در 5 ماه گذشته را بی سابقه عنوان کرد و افزود: امیدواریم با تصویب بودجه سال 1401 افق های رو به جلو بیشتر نمایان شود و مردم با مشکلات کمتری مواجه باشند.

بودجه 1401 ریل گذاری دولت و حرکت به سمت عدالت است.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امیدواریم به زودی مشکلات مردم این شهرستان از جمله تسریع در دوبانده کردن محور شادمهر تا انابد بردسکن که اولویت دولت در سفر آینده به استان خواهد بود، با پیگیری نماینده شهرستان و دیگر مدیران برطرف شود.

تا کی مردم تاوان بی تدبیری مدیران را پس بدهند؟ در بخش دیگری از این مراسم، تعدادی از روحانیون شهرستان به بیان مشکلات مردم بردسکن پرداختند.

حجت الاسلام علی اصغر امینی امام جمعه بردسکن گفت: اداره تبلیغات اسلامی بردسکن و تعدادی دیگر از ادارات شهرستان بردسکن مستاجر و خانه به دوش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 1401 ریل گذاری دولت و حرکت به سمت عدالت است

بودجه 1401 ریل گذاری دولت و حرکت به سمت عدالت است