مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 13:272022-01-21سياسي

امام جمعه فارسان: غیرت دینی، یعنی عکس العمل به موقع نشان دادن به تهدیدها


امام جمعه فارسان با اشاره به اهمیت غیرت دینی، گفت: غیرت برای دین، مثل سیستم دفاعی برای بدن است، باید به موقع عکس العمل نشان بدهد.

- حجت الاسلام محسن ملک پور امروز در خطبه های نماز جمعه فارسان ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری یادواره ها و اجلاسیه های مربوط به شهدا، گفت: این اقدامات به معنی آن است که مبارزه ادامه دارد.

امام جمعه فارسان ادامه داد: غیرت برای دین مثل سیستم دفاعی برای بدن است، باید به موقع عکس العمل نشان بدهد.

وی افزود: یعنی اگر عامل بیرونی می خواهد به دین، ارزش ها و فرهنگ دینی آسیب بزند نباید بی تفاوت بود، آنکه غیرت دینی دارد فوراً عکس العمل نشان داده و اقدام می کند و اگر بی غیرتی کند جامعه فاسد می شود.

ملک پور اضافه کرد: یکی از ابعاد شخصیتی حضرت امام (ره) غیرت دینی فوق العاده ایشان نسبت به رسول خدا، اهل بیت، احکام الهی، عزت مسلمین و روحانیت بود.

تأکید بر نظارت شخص رییس جمهور در اجرای اطلاحات بانکی وی در ادامه توضیح داد: برای انجام اصلاحات بانکی که از سوی رییس جمهور مطرح شده است نیازمند رصد و پایش بانک ها هستیم و این مهم باید از جانب شخص ایشان صورت بگیرد.

امام جمعه فارسان گفت: این نگاه ارزشمند و روحیه در میدان آمدن و ماندن قابل تحسین است اما تجربه نشان داده است، تحقق فرمان ها و دستورهای صریح در پیچ و خم اجتهادهای ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه فارسان: غیرت دینی، یعنی عکس العمل به موقع نشان دادن به تهدیدها

امام جمعه فارسان: غیرت دینی، یعنی عکس العمل به موقع نشان دادن به تهدیدها