مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 13:222022-01-21سياسي

مطالبات از دولت سیزدهم باید معقول باشد


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مطالبات از دولت سیزدهم باید معقول باشد، اکنون نیازمند مدیران شجاع در عرصه تصمیم گیری هستیم تاکارها به سرعت به پیش برود، - سفرهای شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری در آشنایی با مسائل و مشکلات قابل تقدیر است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام یکم بهمن ماه در خطبه های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به آیات اولیه سوره ابراهیم، اظهار کرد: خداوند قرآن کریم را نازل کرد تا بندگان را از ظلمت خارج کند، کسی که راه درست قرار بگیرد از راه منحرف نمی شود، باید از این کتاب آسمانی درس زندگی فرا بگیریم، خداوند مالک هر آنچه در زمین و آسمان است و برای غیر مالکیتی وجود ندارد.

امام جمعه شهرکرد افزود: مالکیت های دنیوی افراد اعتباری است و حقیقی نیست، برای مدتی در اختیار انسان است و سپس از او گرفته می شود و در اختیار دیگری قرار می گیرد، اما مالکیت خداوند بر آسمان ها و زمین دائمی است و این مالکیت جامع بوده و هیچ کسی نمی تواند در آن شبهه ایجاد کند، همچنین این مالکیت به حق و پسندیده است و ظالمانه نیست، زیرا خداوند دهنده است.

وی افزود: اگر کسی این مالکیت واقعی و بدون عیب و نقص خداوند را نپذیرند، دچار عذاب الهی می شوند، مومنان باید به این باور برسند و به مال و منصب دنیوی مغرور نشوند، هر چه در اختیار توست ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات از دولت سیزدهم باید معقول باشد

مطالبات از دولت سیزدهم باید معقول باشد